Zakupione produkty można odesłać do zwrotu lub wymiany w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki na adres Sklepu podany w dziale Kontakt. Podstawowym warunkiem zaakceptowania przez Sklep zwrotu/wymiany towaru jest odesłanie towaru w stanie nowym, niezniszczonym, bez śladów użytkowania (w tym również zapachów) wraz z oryginalnie umocowanymi, nienaruszonymi metkami i etykietami oraz, w miarę możliwości, załączenie rachunku potwierdzającego zakup wraz z wypełnionym formularzem zwrotu/wymiany.
Odsyłaną odzież prosimy odpowiednio zabezpieczyć, by zminimalizować ryzyko wystąpienia uszkodzeń w trakcie transportu. Koszt wysyłki towaru do Sklepu ponosi Klient.
Klient powinien posiadać dowód nadania przesyłki do Sklepu. Sugerowane formy wysyłki to list polecony, paczka pocztowa bądź przesyłka kurierska. Produkty można też zwracać Paczkomatem, nadając je na adres mailowy urkye@urkye.pl, tel. 797-550-020 do Paczkomatu WIY01M (ul. Polna 1, 62-051 Wiry) lub - w razie niedostępności WIY01M - awaryjnie do Paczkomatu KOM06M (ul. Komornicka 106, 62-052 Komorniki).
Aby dokonać wymiany prosimy również złożyć nowe zamówienie na produkty, które mają zostać wysłane w zamian za towary zwracane. Numer tego zamówienia proszę podać w formularzu wymiany.
Formularz zwrotu/wymiany - pobierz
W przypadku wymiany produktów koszt ponownej wysyłki pokrywa Klient.
Jeżeli wartość nowego zamówienia jest większa od wartości pierwotnego zamówienia, wysyłka towaru nastąpi po opłaceniu przez Klienta należnej różnicy powiększonej o koszt wysyłki.
Jeżeli wartość nowego zamówienia jest mniejsza od wartości pierwotnego zamówienia, wysyłka towaru nastąpi przed upływem jednego dnia roboczego, pod warunkiem uregulowania przez Klienta kosztów ponownej wysyłki. W przypadku gdy różnica między wartościami zamówień przekracza koszt wysyłki, towar zostanie wysłany przed upływem jednego dnia roboczego, zaś nadpłata zostanie zwrócona na konto Klienta.
Wszystkie zwroty/wymiany rozpatrywane są w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki zwrotnej. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrotu/wymiany Sklep przeleje należność na konto Klienta przed upływem 5 dni roboczych od daty pozytywnego rozpatrzenia. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta kartą płatniczą, Sklep dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta.
Informujemy, iż nie przyjmujemy żadnych paczek/listów wysyłanych do nas na nasz koszt lub za pobraniem !