Dokładamy wszelkich starań, aby ubrania, które wysyłamy były w doskonałym stanie. Jeśli jednak Klient zauważy, że jakikolwiek produkt jest zniszczony bądź posiada wady fabryczne, proszony jest o zwrot wspomnianych towarów na adres Sklepu podany w dziale Kontakt wraz z, w miarę możliwości, wypełnionym formularzem reklamacji oraz rachunkiem potwierdzającym zakup.
Formularz reklamacji - pobierz
Klient proszony jest o poinformowanie Sklepu o zniszczonych bądź wadliwych ubraniach w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Klient może wybrać, czy interesuje go zwrot pieniędzy, czy też wymiana ubrania na nowe. Zniszczone lub wadliwe towary będą wymieniane na nowe, jeśli jest taka możliwość. Reklamacja zostanie rozpatrzona przed upływem 14 dni kalendarzowych.
Uszkodzenia powstałe z winy Klienta nie stanowią podstawy do składania reklamacji.
Informujemy, iż nie przyjmujemy żadnych paczek/listów wysyłanych do nas na nasz koszt lub za pobraniem !