Wysyłka towaru realizowana jest w ciągu jednego dnia roboczego od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu należności. W wyjątkowych sytuacjach termin ten może ulec wydłużeniu do dwóch dni roboczych. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sklepu.
Jako dni robocze rozumiane są wszystkie dni roku z wyłączeniem sobót, niedziel oraz świąt.
Naszym klientom krajowym oferujemy możliwość opłacenia zamówienia poprzez tradycyjny przelew bankowy, e-transfer, przy pomocy kart płatniczych (Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro) lub w momencie odbioru przesyłki - "za pobraniem". Klienci zagraniczni zamówienie mogą opłacić korzystając z usług serwisu płatnościowego PayPal lub z wykorzystaniem kart płatniczych.
Klient na opłacenie zamówienia ma 14 dni kalendarzowych. Po tym czasie zamówienie zostaje anulowane.
Koszty przesyłki
Koszty przesyłki są zależne od wybranej formy transportu oraz łącznej wagi zamówionych produktów.
WYSYŁKA NA TERENIE POLSKI
WYSYŁKA POZA GRANICE POLSKI
Poczta Polska
Koszt wysyłki poza granice Polski jest zależny od wagi zamówienia oraz docelowego miejsca dostarczenia paczki. Zamówienia nadawane są przesyłkami rejestrowanymi, priorytetowymi. W przypadku zamówień o wysokiej wartości, Sklep - ze względów bezpieczeństwa - zastrzega sobie prawo do zmiany formy wysyłki na przesyłkę kurierską. O zmianie formy wysyłki Klient będzie informowany drogą mailową. Należy pamiętać, iż wszelkie dodatkowe zobowiązania celno-podatkowe obowiązujące w kraju przeznaczenia są płatne przez Odbiorcę.
Przeciętna waga produktów :
- koszula/bluzka - 0,2-0,3 kg
- sukienka - 0,4-0,5 kg
UWAGA !
Jeśli opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwierania, prosimy w obecności kuriera lub pracownika poczty sporządzić protokół szkody oraz nie przyjmować towaru. Przyjęcie uszkodzonego towaru może znacznie wydłużyć lub uniemożliwić proces ewentualnej reklamacji u przewoźnika z uwagi na procedury reklamacyjne firm przewozowych.
W przypadku podejrzenia zagubienia przesyłki przez firmę przewozową, prosimy o pilny kontakt (pomoc@urkye.pl) celem wyjaśnienia sytuacji.
W przypadku zamówień o wysokiej wartości, Sklep - ze względów bezpieczeństwa - zastrzega sobie prawo do wysyłki zamówienia w 2 (lub kilku) paczkach. O wysyłce zamówienia w więcej niż jednej paczce Klient będzie informowany drogą mailową.
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami oraz kartami płatniczymi jest Autopay S.A.