POSTANOWIENIA OGÓLNE
Niniejszy Regulamin określa podstawowe warunki każdej potencjalnej transakcji realizowanej pomiędzy Klientem, a Sprzedającym - "URKYE" Urszula Jerzak - zwanym dalej Sklepem.
PŁATNOŚĆ / DOSTAWA
Wysyłka towaru realizowana jest w ciągu jednego dnia roboczego od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu należności. W wyjątkowych sytuacjach termin ten może ulec wydłużeniu do dwóch dni roboczych.
Jako dni robocze rozumiane są wszystkie dni roku z wyłączeniem sobót, niedziel oraz świąt.
Naszym klientom krajowym oferujemy możliwość opłacenia zamówienia poprzez tradycyjny przelew bankowy, e-transfer, przy pomocy kart płatniczych lub w momencie odbioru przesyłki - "za pobraniem". Klienci zagraniczni zamówienie mogą opłacić korzystając z usług serwisu płatnościowego PayPal lub z wykorzystaniem kart płatniczych.
Klient na opłacenie zamówienia ma 14 dni kalendarzowych. Po tym czasie zamówienie zostaje anulowane.
Koszty przesyłki
Koszty przesyłki są zależne od wybranej formy transportu oraz łącznej wagi zamówionych produktów.
WYSYŁKA NA TERENIE POLSKI
Przy łącznej wartości zamówienia przekraczającej 299zł dla Paczkomatów, 399zł dla Poczty Polskiej lub 499zł dla przesyłki kurierskiej wysyłka na terenie Polski jest GRATIS!
Paczkomaty
Koszt przesyłki dla usługi Paczkomaty InPost jest niezależny od wagi zamówionych produktów i wynosi 6,9 PLN.
Poczta Polska
Zamówienia nadawane są przesyłkami rejestrowanymi, priorytetowymi. Koszt przesyłki jest niezależny od wagi zamówionych produktów i wynosi 8,9 PLN. W przypadku przesyłki pobraniowej koszt ten wynosi 12,9 PLN.
Kurier Inpost
Koszt przesyłki jest niezależny od wagi zamówionych produktów i wynosi 13,9 PLN. W przypadku przesyłki pobraniowej koszt ten wynosi 17,9 PLN.
Kurier DPD
Koszt przesyłki jest niezależny od wagi zamówionych produktów i wynosi 16,9 PLN. W przypadku przesyłki pobraniowej koszt ten wynosi 20,9 PLN.
WYSYŁKA POZA GRANICE POLSKI
Poczta Polska
Koszt wysyłki poza granice Polski jest zależny od wagi zamówienia oraz docelowego miejsca dostarczenia paczki. Zamówienia nadawane są przesyłkami rejestrowanymi, priorytetowymi. W przypadku zamówień o wysokiej wartości, Sklep - ze względów bezpieczeństwa - zastrzega sobie prawo do zmiany formy wysyłki na przesyłkę kurierską. O zmianie formy wysyłki Klient będzie informowany drogą mailową. Należy pamiętać, iż wszelkie dodatkowe zobowiązania celno-podatkowe obowiązujące w kraju przeznaczenia są płatne przez odbiorcę.
|
|
przewidywany czas doręczenia: |
|
|
4-14 dni |
2-4 tygodni |
od |
do |
Europa (łącznie z Cyprem, całą Rosją i Izraelem) |
Ameryka Północna, Afryka |
Ameryka Południowa i Środkowa, Azja |
Australia, Oceania |
(kg) |
(PLN) |
|
0,5 |
26 |
30 |
35 |
45 |
0,5 |
1 |
42 |
51 |
58 |
81 |
1 |
2 |
74 |
93 |
110 |
162 |
2 |
3 |
89 |
128 |
145 |
202 |
3 |
4 |
104 |
163 |
180 |
242 |
4 |
5 |
119 |
198 |
215 |
282 |
|
|
przewidywany czas doręczenia: |
|
|
3-6 dni |
1-2 tygodni |
od |
do |
Europa (łącznie z Cyprem, całą Rosją i Izraelem) |
Ameryka Północna, Afryka |
Ameryka Południowa i Środkowa, Azja |
Australia, Oceania |
(kg) |
(PLN) |
|
1 |
86 |
99 |
109 |
127 |
1 |
2 |
99 |
125 |
143 |
178 |
2 |
3 |
121 |
155 |
172 |
231 |
3 |
4 |
125 |
180 |
209 |
284 |
4 |
5 |
140 |
212 |
252 |
335 |
Przeciętna waga produktów :
- koszula/bluzka - 0,2-0,3 kg
- sukienka - 0,4-0,5 kg
UWAGA !
Jeśli opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwierania, prosimy w obecności kuriera lub pracownika poczty sporządzić protokół szkody oraz nie przyjmować towaru. Przyjęcie uszkodzonego towaru może znacznie wydłużyć lub uniemożliwić proces ewentualnej reklamacji u przewoźnika z uwagi na procedury reklamacyjne firm przewozowych.
W przypadku podejrzenia zagubienia przesyłki przez firmę przewozową, prosimy o pilny kontakt (pomoc@urkye.pl) celem wyjaśnienia sytuacji.
W przypadku zamówień o wysokiej wartości, Sklep - ze względów bezpieczeństwa - zastrzega sobie prawo do wysyłki zamówienia w 2 (lub kilku) paczkach. O wysyłce zamówienia w więcej niż jednej paczce Klient będzie informowany drogą mailową.
ZWROT / WYMIANA
Zakupione produkty można odesłać do zwrotu lub wymiany w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki na adres Sklepu podany w dziale Kontakt. Podstawowym warunkiem zaakceptowania przez Sklep zwrotu/wymiany towaru jest odesłanie towaru w stanie nowym, niezniszczonym, bez śladów użytkowania (w tym również zapachów) wraz z oryginalnie umocowanymi, nienaruszonymi metkami i etykietami oraz, w miarę możliwości, załączenie rachunku potwierdzającego zakup wraz z wypełnionym formularzem zwrotu/wymiany.
Odsyłaną odzież prosimy odpowiednio zabezpieczyć, by zminimalizować ryzyko wystąpienia uszkodzeń w trakcie transportu. Koszt wysyłki towaru do Sklepu ponosi Klient.
Klient powinien posiadać dowód nadania przesyłki do Sklepu. Sugerowane formy wysyłki to list polecony, paczka pocztowa bądź przesyłka kurierska. Produkty można też zwracać Paczkomatem, nadając je na adres mailowy urkye@urkye.pl, tel. 797-550-020 do Paczkomatu WIY01M (ul. Polna 1, 62-051 Wiry).
Aby dokonać wymiany prosimy również złożyć nowe zamówienie na produkty, które mają zostać wysłane w zamian za towary zwracane. Numer tego zamówienia proszę podać w formularzu wymiany.
Formularz zwrotu/wymiany - pobierz
W przypadku wymiany produktów koszt ponownej wysyłki pokrywa Klient.
Jeżeli wartość nowego zamówienia jest większa od wartości pierwotnego zamówienia, wysyłka towaru nastąpi po opłaceniu przez Klienta należnej różnicy powiększonej o koszt wysyłki.
Jeżeli wartość nowego zamówienia jest mniejsza od wartości pierwotnego zamówienia, wysyłka towaru nastąpi przed upływem jednego dnia roboczego, pod warunkiem uregulowania przez Klienta kosztów ponownej wysyłki. W przypadku gdy różnica między wartościami zamówień przekracza koszt wysyłki, towar zostanie wysłany przed upływem jednego dnia roboczego, zaś nadpłata zostanie zwrócona na konto Klienta.
Wszystkie zwroty/wymiany rozpatrywane są w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki zwrotnej. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrotu/wymiany Sklep przeleje należność na konto Klienta przed upływem 5 dni roboczych od daty pozytywnego rozpatrzenia.
Informujemy, iż nie przyjmujemy żadnych paczek/listów wysyłanych do nas na nasz koszt lub za pobraniem !
REKLAMACJE
Dokładamy wszelkich starań, aby ubrania, które wysyłamy były w doskonałym stanie. Jeśli jednak Klient zauważy, że jakikolwiek produkt jest zniszczony bądź posiada wady fabryczne, proszony jest o zwrot wspomnianych towarów na adres Sklepu podany w dziale Kontakt wraz z, w miarę możliwości, wypełnionym formularzem reklamacji oraz rachunkiem potwierdzającym zakup.
Formularz reklamacji - pobierz
Klient proszony jest o poinformowanie Sklepu o zniszczonych bądź wadliwych ubraniach w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Klient może wybrać, czy interesuje go zwrot pieniędzy, czy też wymiana ubrania na nowe. Zniszczone lub wadliwe towary będą wymieniane na nowe, jeśli jest taka możliwość. Reklamacja zostanie rozpatrzona przed upływem 14 dni kalendarzowych.
Uszkodzenia powstałe z winy Klienta nie stanowią podstawy do składania reklamacji.
Informujemy, iż nie przyjmujemy żadnych paczek/listów wysyłanych do nas na nasz koszt lub za pobraniem !
POLITYKA PRYWATNOŚCI
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce.
Dane osobowe przekazywane przez Klientów sklepu www.urkye.pl są przetwarzane przez "URKYE" Urszula Jerzak z siedzibą w Wirach przy ul. Malinowej 24. Możesz skontaktować się ze sklepem mailowo (info@urkye.pl), listownie lub telefonicznie, pod nr 797550020. Dane pozyskiwane są podczas wypełniania formularzy w trakcie rejestrowania konta, składania zamówienia jako niezarejestrowany Klient, dopisywania się do listy newsletterowej lub w trakcie wypełniania formularza kontaktowego.
Dane osobowe wykorzystywane są wyłącznie w celu przetwarzania zamówień oraz, jeśli Klient wyraził na to zgodę, w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez Sklep.
Dane osobowe są podawane przez Klienta dobrowolnie, jednak ich podanie jest niezbędne dla realizacji zamówienia oraz bieżącego informowania Klienta o nowościach, akcjach promocyjnych i wydarzeniach związanych z życiem sklepu.
Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.
Każdy Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych. W dowolnym momencie może zażądać ich korekty, uzupełnienia bądź usunięcia.